RETURNERING AF VARER

Vi tager selvfølgelig imod din UBRUGTE Merrell vare, hvis du skulle fortryde købet eller ønsker at ombytte til en anden størrelse. I så tilfælde afholder du selv fragtomkostningene i forbindelse med returneringen/ombytningen.

Husk, at vedlægge returformularen sammen med varen i den emballage, vi sendte varen til dig i, luk pakken og sørg for at sikre den på forsvarlig vis. Du skal være opmærksom på at returpakken skal returneres til Merrell-shop.dk senest 28 dage efter modtagelsen af pakken. Vi anbefaler at du sender din vare retur med en forsendelsesmetode der kan trackes, så du har en kvittering for din returforsendelse. Det kan du nemt gøre i nærmeste GLS pakkeshop. BEMÆRK - vi tager ikke imod returneringer fra DAO, da de ikke bliver afleveret på lageret hos ACKRO men i en pakkeshop.

Bemærk at nye EU-regler betyder, at du SKAL orientere Merrell-shop.dk om en eventuel fortrydelse af købet senest 14 dage efter modtagelsen af ordren. Derfra har du yderligere 14 dage til at sende pakken tilbage.

Returvarer skal sendes til:

Bonvita Footwear Company A/S, c/o ACKRO, Farverland 6, 2600 Glostrup, Danmark

VIGTIG INFORMATION

Venligst send varen/varerne tilbage i den originale æske. Hvis den originale skoæske og eventuelle tags ikke længere sidder på varen, forbeholder vi os ret til at afvise returforsendelsen. Vi forbeholder os også retten til at afvise returforsendelsen, såfremt vi kan se at varen er blevet brugt.

Husk venligst at beholde en kopi af dokumentationen for, at du har sendt varen retur, så forsendelsen kan trackes.

Vi gør opmærksom på at der i travle perioder kan gå op til 14 dage fra du modtager kvittering for returnering af din vare, til det refunderede beløb er tilbage på din konto. Vi sender en kvittering når beløbet er overført til din konto.

Hvis du ønsker at ombytte til en anden størrelse, beder vi dig venligst om at returnere varen, hvorefter vi vil refundere dig dine penge, og læg så en ny ordre på Merrell-shop.dk med det samme. På denne måde sikrer du dig, at den ønskede vare stadig findes på lager.

REKLAMATIONER

Hvis du opdager at din vare ødelagt eller defekt eller er blevet skadet under transporten, bedes du venligst kontakte vores kundeservice på telefon (+45) 71 99 18 94 eller per mail til shop@merrell-shop.dk.

Vi vil selvfølgelig samarbejde med dig om at finde en erstatning for varen eller at du bliver refunderet beløbet for varen. Hvis du ønsker at indgive en reklamation, så skal det ske inden for 24 måneder fra købsdatoen. Derfor beder vi dig beholde din faktura som bevis, når du indsender din reklamation.

Vi modtager ikke reklamationer uden bevis for købet.

Ny kontoregistrering

Har du allerede en konto?
Log ind i stedet for Eller Nulstil kodeord