Levering og Returnering

Vi tilstræber at afsende ordrer afgivet inden kl. 12 samme dag. Ordrer herefter afsendes næste hverdag. Der tages forbehold for, at der i kampagneperioder kan tage op til 3 dage, før din ordre afsendes.

Dine varer sendes med DAO eller GLS, som er vores serviceudbyder. Når varen er sendt, modtager du en e-mail eller SMS med dit sporingsnummer.

 

DAO og GLS leverer typisk indenfor 1-2 hverdage.

Ved køb af varer til en samlet pris over 599,00 kr. er levering til danske pakkeshops gratis. I alle andre tilfælde pålægges en standardfragtpris, jf. oversigten nedenfor:

 

Leveringspriser

 

Pakkeshops:

 

DAO - Køb under 599,-
39,-
GLS - Køb under 599,-
49,-
Køb over 599,-
Fri levering

 

 

Erhverv:

 

GLS
49,-

 

 

Hjemmelevering:

 

DAO 49,-
GLS
59,-

 

Leveringstider er vejledende og tager ikke højde for eventuelle forsinkelser. Bemærk venligst, at der under udsalg og relaterede helligdage kan have længere leveringstider. NB! Vi sender i øjeblikket ikke til Færøerne og Grønland.

 

 

Returnering og fortrydelsesret

Der er 30 dages fuld returret på varer købt på websitet. Ønsker du at returnere dine varer og ophæve købet, skal det gøres senest 30 dage efter ordren er leveret til en pakkeshop eller leveret på din adresse. Returvarer skal være i ny og ubrugt tilstand. Dog har du ret til at prøve varen på derhjemme. Varer skal returneres i original emballage. Varer der returneres, skal ledsages af en udfyldt returseddel så vi kan identificere din ordre. 



Returbeløbet bliver i løbet af ca. 5 hverdage tilbageført til det betalingskort, hvorfra varen er købt. Returnering fra Danmark koster 39 kr. ved anvendelse af det vedlagte returlabel. Du får det fulde beløb refunderet, inklusiv fragtomkostninger for levering af din ordre. Dog får du ikke fragtomkostningerne retur, hvis du kun returnerer en del af dit køb.

For ordrer leveret udenfor Danmark, er du selv ansvarlig for at returnere din pakke til vores lager. Vi accepterer kun returneringsmetoder med omdeling.

Sådan returnerer du:

1/ Pak varerne i den originale emballage og pak dem forsvarligt ind (vi anbefaler, at bruge posen/pakken som blev brugt ved levering)

2/Udfyld den vedlagte returseddel og placer den i pakken.

3/Fastgør returlabel på pakken og aflever den i en pakkeshop.

Varer skal sendes til:
System Transport A/S
Bonvita Footwear Company ApS
Kumlehusvej 1B
Gate 1-3
DK-4000 Roskilde
Danmark

 

 

Reklamation

Har du oplevet fejl eller mangler ved en vare, som du har taget i brug, kan du reklamere over varen. Klik her og følg guiden på vores reklamationsportal.

Vores reklamationsafdeling ser nærmere på din sag og kontakter dig på mail. Vi bestræber os på at starte reklamationssager inden for 1-3 hverdage.