Vilkår og betingelser

1. Introduktion

Merrell-shop.dk ejes og drives af Bonvita Footwear Company ApS. Følgende handels-, salgs- og leveringsbetingelser gælder ved køb af varer på merrell-shop.dk.

Adresse:

Bonvita Footwear Company ApS
Vermundsgade 38C, 4. sal
2100 København Ø

CVR nr. 34688567
Telefon: +45 71 99 18 94
Mail: shop@merrell-shop.dk

2. Afgivelse af ordre/køb

2.1

Dit køb på websitet er gældende fra dét øjeblik, hvor du modtager en ordrebekræftelse på e-mail. Denne er også din kvittering for købet.

2.2

Når du afgiver en ordre, modtager du en e-mail, der bekræfter modtagelsen af ​​din ordre.

2.3

For at handle på websitet skal du være fyldt 18 år eller på anden vis have juridisk ret til at foretage købet.

3. Priser

3.1

Hos Bonvita tages der forbehold for åbenlyse trykfejl i vores oplyste priser, som er angivet på webshoppen. Alle priser er inklusiv moms i henhold til gældende sats.

4. Betaling

4.1

Merrell tilbyder følgende betalingsmuligheder: Dankort, VISA, MasterCard og MobilePay.

4.2

Betaler du med betalingskort reserverer vi det fulde beløb på din konto. Betalingen for din ordre trækkes først fra dit kort, når din ordre afsendes.

4.3

Du modtager kun fakturaer i digitalt format.

5. Levering

5.1

Bonvita tilstræber at afsende ordrer afgivet inden kl. 12:00 samme dag. Ordrer herefter afsendes næste hverdag. Der tages forbehold for, at der i kampagneperioder kan tage op til 3 dage, før din ordre afsendes.

5.2

Dine varer sendes med GLS, som er vores serviceudbyder. Når varen er sendt, modtager du en e-mail eller SMS med dit sporingsnummer.

GLS leverer typisk indenfor 1-2 hverdage.

5.3

Ved køb af varer til en samlet pris over 599,00 kr. er levering til dansk pakkeshop eller dansk erhvervsadresse gratis. I alle andre tilfælde pålægges en standardfragtpris, jf. oversigten nedenfor:

Leveringspriser

Pakkeshops:

Køb under 599,- 49,-

Køb over 599,- Fri levering

Forretningsadresser:

Køb under 599,- 49,-

Køb over 599,- Fri levering

Hjemmelevering:

Køb under 599,- 59,-

Køb over 599,- 49,-

6. Produkt beskrivelse

6.1

Hos Bonvita bestræber vi os på at beskrive vores produkter så præcist som muligt. Der kan ske fejl, og hvis et produkt købt via webshoppen ikke svarer til produktbeskrivelsen eller afviger væsentligt fra billederne, har du mulighed for at returnere det ubrugte produkt.

7. Fortrydelses- og returret

7.1

Fuld returret – fortryder du dit køb, giver Bonvita dig fuld returret.

7.2

Ønsker du at returnere dine varer og fortryde købet, skal dette ske senest 14 dage efter, at ordren er afhentet eller modtaget. Returvarer skal være i ny og ubrugt stand.

Varer der returneres skal ledsages af en udfyldt returseddel.

8. Returforsendelse

Bonvita tilbyder gratis returnering.

Brug den vedhæftede GLS-pakkelabel og aflever pakken til en GLS-pakkebutik.

Varer skal sendes til:

System Transport A/S
Sleipnersvej 2
DK - 4600 Køge
Att: Hal 9, port 28-30
Danmark

8.1

Ved returnering af varen skal den pakkes forsvarligt ind og lægges i den originale emballage.

Skader som følge af defekt emballage kan betyde, at dine rettigheder bortfalder, og det vil derfor ikke være muligt at returnere din vare.

8.2

Mens returordren er på vej til vores lager, bærer du risikoen for varerne.

Husk derfor at gemme kvitteringen til aflevering, samt track and trace nummer.

8.3

Varer skal returneres i ubrugt stand, hvilket betyder, at du er velkommen til at prøve varerne, men ikke tage dem i brug, fx udenfor.

Det skal være muligt at verificere varens art, funktion og funktionalitet.

9. Reklamationer

9.1

Som forbruger har du 2 års reklamationsret. Alt efter den konkrete situation og berettigelse af reklamation, kan varen blive repareret eller ombyttet, penge kan gives retur eller gives et afslag i prisen.

9.2

Skulle varen, mod forventning, gå i stykker under reklamationsperioden kan varen repareres ved skomager, efter aftale med Bonvita. Skade på produktet, som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, er ikke dækket af reklamationsretten.

Bonvita kan ikke gøres ansvarlig for indirekte følgeskader, som varer solgt af Bonvita måtte have skabt, medmindre det følger dansk lovgivning. Der henvises i øvrigt til Købeloven for fremgangsmåde, vedrørende reklamationer.

10. Hvordan indgiver jeg en klage?

10.1

Reklamationer vedrørende fejl og mangler skal meddeles Bonvita inden for rimelig tid efter modtagelse af varen.

For at sikre en effektiv reklamationsproces opfordrer vi dig til at give en forklaring på produktets fejl eller mangler.

Kunden skal klage ved henvendelse til shop@merrell-shop.dk med billeder og kvittering for køb eller ordrenummer.

11. Ankemuligheder - oversigt og links

11.1

Hvis du vil klage over dit køb, bedes du kontakte vores kundeservice på:

+45 71 99 18 94 eller shop@merrell-shop.dk

11.2

Hvis det ikke er muligt at finde en løsning sammen, kan du indgive en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning: Carl Jacobsens Vej 352500 Valby.

11.3

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes hus. Bor du i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til Europa-Kommissionens online klageportal her

http://ec.europa.eu/odr

12. Stadig i tvivl?

Har du stadig spørgsmål, du ønsker svar på, anbefaler vi, at du kontakter os på:

shop@merrell-shop.dk eller på telefon +45 71 99 18 94.